loading...
narmafzar
hesam بازدید : 31 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


 دانلود Steganos Privacy Suite v12.1 نرم افزار امنیتی برای ویندوز
در پست امروز وبسایت میهن دانلود بسته امنیتی مشهوری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Steganos Privacy Suite نام بسته امنیتی است که توسط کمپانی Steganos که در زمینه امنیت رایانه های شخصی فعالیت می کند ساخته شده است.این نرم افزار همانند یک گاو صندوق بزرگ است که می توانید 256 گیگابایت اطلاعات از هر نوع فرمتی را در آن ذخیره کنید و با ایجاد یک رمز عبور قدرتمند با استفاده از روش های نوین کدینگ اطلاعات خود را از دسترسی افراد غیر مجاز خارج سازید.با استفاده از این نرم افزار،علاوه بر افزایش امنیت اطلاعات رایانه خود می توانید برای ایمیل ها و ضمیمه های آن رمز عبور تعریف کنید و از سرقت اطلاعات شخصی هنگام ارسال آن ها جلوگیری کنید.این نرم افزار از شیوه نوین سیستم امنیتی،AES یا Adcanced Encryption Standard برای امنیت اطلاعات استفاده می کند.همچنین این نرم افزار قابلیت قفل گذاری و مخفی نمودن درایو ها و فایل ها را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان قطع دسترسی افراد غیر مجاز به فایل های شخصی
قابلیت دخیره و مخفی کردن 256 گیگا بایت اطلاعات در داخل نرم افزار
ایجار رمز عبور بر روی درایو ها و فایل ها
 قابلیت رمز نگاری ایمیل ها 


hesam بازدید : 87 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)




 دانلود Photoshop Filters DVD 2012 مجموعه پرکاربردترین فیلتر ها و پلاگین های فتوشاپ
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه کامل فیلتر ها و پلاگین های پرکاربرد نرم افزار فتوشاپ|
| دانلود با حجم 500 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی از سرور Rapidshare|
فیلترها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد فیلتر ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های نرم افزار گرافیکی فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. این پک شامل پلاگین های زیر می باشد:
AV Bros Page Curl Pro
Filter Forge
Nik Software Color Efex Pro
Red Giant PhotoLooks
Tiffen Dfx
Topaz Adjust
Topaz DeNoise
Topaz Clean
Topaz DeJPEG
Topaz Detail
Topaz Infocus
Topaz Remask
Topaz Simplify

                    پلاگین های این مجموعه:

AV Bros Page Curl Pro: یک پلاگین قدرتمند و کیفیت بالای فتوشاپ می باشد. این پلاگین دو نوع خم شدن به صورت حلقه زنی و چین خوردگی به تصاویر می دهد.

Filter Forge: پلاگینی برای فتوشاپ می باشد که به شما اجازه ساخت فیلترهای خود، ، اثرات تجسمی، اعوجاج، الگوها، زمینه، قاب و ... را می دهد.

Nik Software Color Efex Pro: پلاگین قدرتمند مورد نیاز تمام عکاسان می باشد.این پلاگین دارای 52 فیلتر مربوط به عکاسی و بیش از 250 افکت برای تصاویر حرفه ای می باشد.

Red Giant PhotoLooks: نام پلاگین فتوشاپی است که برای تنظیم و پردازش عکس گرفته شده به کار می رود.

Tiffen Dfx: پلاگینی فوق العاده در زمینه ی فیلترهای دیجیتال می باشد که مجموعه ای از فیلترهای نوری دیجیتال (digital optical filters) را به منظور کمک به عکاسان حرفه ای، فیلمسازان تصویر متحرک، ویراستاران فیلم و هنرمندان جلوه های بصری در سراسر جهان، فراهم نموده است.

Topaz Adjust: پلاگین قدرتمند و مفیدی برای ایجاد تغییرات وسیع در چارچوب کیفیت تصاویر است.

Topaz DeNoise: نام پلاگینی ارزشمند برای نرم افزار محبوب فتوشاپ میباشد که به صورت پیشرفته اقدام به حذف نویز از تصاویر می کند و باعث م یشود تا در روند حذف نویز از تصویر، جزئیات از بین نرفته و در بالاترین حالت کیفی باقی بمانند.

Topaz Clean: یکی از آن پلاگین‌هایی است که باید هر عکاس امروز یک نسخه از آن را روی فتوشاپ خود داشته باشد. امکانات فوق‌العاده این پلاگین برای ایجاد جلوه شارپ، جلوه‌های هنری، ترمیم بافت‌ها (خصوصا بافت صورت) و ساخت تصاویر شبیه‌سازی برداری از عکس‌های عادی، تنها گوشه‌ای از امکانات عالی این برنامه جانبی است.

Topaz DeJPEG: این پلاگین در زمینه افزایش کیفیت تصویر به شما کمک می نماید.و برای افزایش وضوح و حذف اشیاء عکس در یک زمان به کار می رود.

Topaz Detail: یکی از پلاگین های فتوشاپ می باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. این پلاگین جهت افزایش و کاهش مقدار دقت تصویر به کار می رود. این پلاگین بر روی تما م جنبه های افزایش جزئیات نظارت و کنترل کامل دارد.

Topaz Infocus: پلاگینی در زمینه sharpen و deblurring نمودن تصاویر می باشد.

Topaz Remask: پلاگینی  که به منظور کمک به عکاسان، طراحان و آماتورهایی که کار گرافیکی انجام می دهند، در زمینه در ماسک نمودن، تجزیه عکس ها و یا  جداسازی آسان جسم از تصویر پس زمینه و ادغام آن ها با تصاویر دیگر، طراحی شده است.

Topaz Simplify: پلاگینی در فتوشاپ است که به خلق نوعی از تصاویر هنری با شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، به عکاس کمک می کند.



راهنمای نصب و رجیستر این نرم افزار:

توجه فرمائید که فایل داخل نرم افزار به صورت فایل ایمیج Iso می باشد.برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به نصب نرم افزار نمائید.همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.برای دریافت نرم افزار های رایت و درایو مجازی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.



                 

لینک های دانلود

hesam بازدید : 73 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


 دانلود نرم افزار تبدیل عکس به متن ASCII Art Generator
حتما شما هم اشکال اسکی را دیده اید.اشکال زیبایی که توسط کد های اسکی تولید شده و جذابیت خاصی را به تصاویر می دهند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار ASCII Art Generator را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی و تنها با یک کلیک می توانید تصاویر خود را با کد های اسکی بسازید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



این نرم افزار یک برنامه تبدیل فرمت عکس نیز هست.با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را در فرمت های html format، image format، RTF format و ASCII ذخیره کنید.


hesam بازدید : 60 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


تک موب


Thunderbird نام یکی از محصولات کمپانی معروف Mozilla می باشد. این نرم افزار قادر است تا تمام امور مربوط به ایمیل های شما را مدیریت نماید. ارسال و دریافت این ایمیل ها در فضایی کاملا امن و مطمئن و به دور از هرگونه ویروس و اسپم انجام می گیرد. شما با استفاده از نرم افزار می توانید بر روی ایمیل های خود رمز بگذارید و تا شخص دریافت کننده رمز را وارد نکند قادر به خواندن آن نباشد. این برنامه با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری کامل دارد.

                    




  • دانلود فایل

  • حجم: 16.7 مگابایت


  • رمز: www.takmob.net
hesam بازدید : 33 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)



تک موب


jv16 PowerTools 2012 با دارا بودن 27 ابزار مختلف و کاربردی می تواند سیستم شما را در برابر مشکلاتی مانند جلوگیری از افت سرعت ویندوز، حل مشکل ناسازگاری برخی برنامه ها، اشکال و عیب یابی اتوماتیک ارور های ویندوز بهینه کند. این نرم افزار به سادگی و تنها با چند کلیک قادر است تا تمام مشکلات مربوط به ویندوزتان را شناسایی و ویندوزتان را برایتان رفع ایراد کند. از ویژگی های jv16 PowerTools 2012 می توان به رفع انواع مشکل ها و خطاهای سیستم، قابلیت پاکسازی بهینه سازی ریجستری ویندوز، قابلیت ریکاوری فایل های پاک شده، شناسایی و حذف فایل های بیهوده در هارد دیسک و ... اشاره کرد.

                        


دانلود فایل

  • حجم: 9.4 مگابایت

  • رمز: www.takmob.net
hesam بازدید : 55 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)



 دانلود ID Disk Protector v3.5.0.0 نرم افزار قفل گذاری بر روی هارد دیسک
در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری بسیار مفید را برای قفل گذاری بر روی هارد دیسک و پارتیشن های آن را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. ID Disk Protector نام نرم افزاری مفید و کاربردی است که باعث افزایش امنیت هارد دیسک و قطع دسترسی غیر مجاز بدان می شود.این نرم افزار بر پایه ی الگوریتم های رمز نگاری ساخت یافته اش،رمز عبوری با ظریب نفوذ پذیری بسایر پایین را ایجاد و در آدرسی از حافظه ذخیره می کند که امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد.این نرم افزار هیچ وابستگی به دستورات سیستم عامل ندارد و به صورت مستقیم از روی دیسک اجرا می شود که خود امنیت بسیار بالایی را برای محافظت از دیتا های شما فراهم می آورد.این برنامه دارای محیط کاربری ساده و استفاده از آن بسیار آسان می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
محافظت از دیسک و پارتیشن های آن
حفاظت از بوت سیستم
ایجاد رمز عبور غیر قابل نفوذ با ظریب امنیت بسایر بالا
و بسایری دیگر...


hesam بازدید : 29 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

تک موب


Backup4all نرم افزار قدرتمند می باشد که می تواند در زمینه گرفتن نسخه پشتیبان از فایل هایتان به شما کمک کند. توسط این نرم افزا می توانید از فایل های درون رایانه خود نسخه بکاپ تهیه کنید و در مواقعی که به هر دلیلی اطلاعاتتان حذف شد از این بکاپ استفاده کنید. برای این که از فایل های بکاپ گرفته شده خیالتان راحت باشد می توانید بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید تا دسترسی دیگران را نیز به آن مسدود کنید. از ویژگی های Backup4all می توان به قابلیت فشرده کردن فایل های بکاپ، قابلیت استفاده برای افراد مبتدی، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از فلش مموری ها و دیسکت ها، قابلیت گرفته پشتیبان از FTP و ... اشاره کرد.

                     

دانلود فایل

  • حجم: 21.4 مگابایت


  • رمز: www.takmob.net
hesam بازدید : 33 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

تک موب


هنگامی که یک هکر یا حتی کاربران دیگری وارد رایانه شما می شوند احتمال این که به اطلاعات شخصی شما تجاوز کرده و آن ها مورد هدف قرار دهند بسیار بالا است. به همین دلیل کاربران رایانه باید از امنیت اطلاعاتشان مطمئن باشند.  GiliSoft File Lock نرم افزاری قدرتمند است با استفاده از روش های مختلف امنیت بی نظیری را برای رایانه ها فراهم کند. توسط این نرم افزار می تواند بر روی درایوها، پوشه ها و حتی فایل هایتان قفل بگذارید. البته علاوه بر قفل گذاری این نرم افزار آن فایل ها را نیز از دید سایرین پنهان می کند. از ویژگی های GiliSoft File Lock می توان به امکان مخفی کردن اطلاعات، قابلیت سازگاری با انواع حافظه های فلش، حذف کردن مطمئن فایل ها، استفاده و کارایی آسان، حجم کم و ... اشاره کرد.

                            

دانلود فایل


  • حجم: 3.2 مگابایت


  • رمز: www.takmob.net
hesam بازدید : 40 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

takmob


WinX DVD Ripper Platinum نام نرم افزاری می باشد که می تواند به سادگی عمل تبدیل و همچنین رایت DVD را برای شما انجام دهد. این نرم افزار قادر است تا با سرعت بسیار زیادی عمل رایت دیسک های DVD را انجام دهد. همچنین در رایت دی وی دی می توانید زیرنویس فیلم ها را نیز به آن فیلم بچسبانید و آن ها را با هم رایت کنید. دیگر قابلیت این نرم افزار یعنی تبدیل فرمت را نیز می توان، یک مبدل بی نظیر و منحصر به فرد دانست و به جرات می توان آن را سریع ترین مبدل در میان سایر برنامه ها دانست. این برنامه از فرمت های رایجی مانند 3GP,FLV,MPGE,MP4 و ... کاملا پشتیبانی می کند. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می توان به قابلیت تنظیم اتوماتیک صدا و تصویر فیلم هایی که صدا و تصویرشان هماهنگ نیست، تغییر نام دسته ای فایل ها قبل از تبدیل، امکان جدا کردن صدا و تصویر از هم و ذخیره آن در قالب یک فایل MP3، محیط کاربری کاربر پسند، پشتیبانی کامل از ویندوز سون و ... اشاره کرد.

       

    دانلود فایل



  • حجم: 20 مگابایت


  • رمز: www.takmob.net
hesam بازدید : 54 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated May 2012 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

قابلیت های کلیدی Windows 7:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell
- طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
-  لرزاندن پنجره‏ ها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- رایت فایل‏های ISO
- سنجاق کردن برنامه‏ ها به Taskbar
-  یک مرکز امنیتی جدید
-  اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏ های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‏ های صوتی و تصویری
- ذره‏بین جدید
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- ویرایش محدوده اطلاع رسانی
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه ‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‏ها در صفحه به روشی جدید
- و ...

سیستم عامل Windows 7 در هفت ویرایش متفاوت به فروش می رسد. در اینجا قصد داریم تا به طور مختصر این ویرایش ها را توضیح دهیم و ویرایش مناسب شما را معرفی کنیم.

Starter
این نسخه پایه ای ترین ویرایش Windows 7 و اکثرا در Netbook ها نصب شده است. Windows Sarter دارای کمترین امکانات نسبت به دیگر ویرایش ها می باشد و به طبع کمترین قدرت سخت افزاری را می طلبد.
- محدودیت ها: تنها سه برنامه به طور همزمان اجرا می شوند, پشتیبان گیری به طور دستی می باشد و تنها در HDD و DVD های محلی امکان پذیر است.
- امکاناتی که شامل نمی شود: تم معروف Aero ویندوز
- امکاناتی که غیرقابل تغییرند: پس زمینه سیستم و شمایل دیداری
- امکاناتی که پشتیبانی نمی شوند: NET Framework. و ۶۴-bit
اگر سیستم شما CPU ضعیفی دارد (حداقل ۱ GHz) و بیشتر از ۱GB رم ندارد به شما توصیه می کنین که از ویرایش Windows 7 Starte استفاده کنید تا سرعت خوبی داشته باشید.

Home Basic
این ویرایش در کشورهای جهان اول ارایه نمی گردد و سطحی بین ویرایش های Starter و Home premium می باشد. با توجه به این که تنها تعدادی از کشورها حق فعال سازی ویندوز را دارند, این نسخه فقط در محل هایی که فروخته شده است فعال می گردد!
- امکاناتی که شامل می شود: Desktop Window Manager , Windows Mobility Center
- امکانات محدود نشده: تعداد برنامه های در حال اجرا
- امکاناتی که پشتیبانی می شوند: ۶۴-bit , چند مانیتور , تعویض سریع محیط کاربر, تعویض پس زمینه
- محدود شده ها: تنها قسمتی از تم Aero
می توانید از این ویرایش به عنوان جایگزین دیگر Home Premium استفاده نمایید (اگر در کشور شما به صورت رسمی فروخته می شود).

Home Premium
Home, ویرایش استاندارد Windows 7 می باشد و در اصل برای کاربران خانگی طراحی شده است.
- امکاناتی که شامل می شود: Windows Aero Theme, Windows Media Center, premium Games
- امکاناتی که محدود نشده: ایجاد و اضافه شدن به گروه های خانگی
- امکاماتی که پشتیبانی می شود: multi-touch
این ویرایش تمامی امکاناتی که یک کاربر خانگی لازم دارد, فراهم نموده است ولی باز محدودیت کوچکی در شبکه و پشتیبان گیری سیستم قرار داده است. اما این مشکلات را می توان با نرم افزارهای جانبی حل کرد.

Professional
ویرایش حرفه ای Windows 7 برای محیط های اداری ساخته شده است و در مقایسه با Home امکانات کاملا متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور مثال از سیستم پشتیبان گیری قدرتمند و سیستم Restore برخوردار می باشد. همچنین امکاناتی از قبیل Remote Desktop , پشتیبانی از چاپگرها و Mobility Center , زندگی مدرنی را به رایانه شما به همراه دارد.
- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker, BitLocker Drive Encryption, Subsystem for Unix-based applications, Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache, DirectAccess, Virtual Hard Disk Booting
به شما توصیه می کنیم که اگر شما از محیط های متفاوت با رایانه خود کار می کنید, یا می خواهید به ارایه گزارشات خود بپردازید, اگر نیاز دارید تا از طریق Remote Desktop به رایانه های دیگر متصل شوید, میزکار چندگانه داشته باشید و یا شبکه را مدیریت می کنید, از این ویرایش استفاده نمایید.

Enterprise
Enterprise برای کاربران خانگی قابل استقاده نمی باشد. این ویرایش انحصارا به شرکت هایی که با ماکروسافت تعهد نرم افزاری (SA) دارند به فروش می رسد. این ویرایش همراه با امکانات خاصی که برای شرکت های طرف قرارداد می باشد ارایه می شود. به طور مثال دارا بودن لیسانس ماکروسافت برای بوت کردن سیستم عامل های ماکروسافت و نصب رایگان هرنوع از این سیستم عامل بر روی هر سیستم مجازی. شرکت ماکروسافت تا سال ۲۰۲۰ از این محصول پشتیبانی کامل می کند.
- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker, BitLocker Drive Encryption, Subsystem for Unix-based applications, Multilingual User Interface Pack
*امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache, DirectAccess, Virtual Hard Disk Booting
امکانات اضافی Enterprise در مقایسه با Professional وابسته به کامپیوترهایی است که در محیط شرکت ها, در حال اجرا هستند. به طور مثال AppLocker برنامه ای است که مدیر سیستم با کمک آن می تواند دسترسی دیگر کاربران را به برنامه ها محدود و یا قطع نماید. و یا DiretAccess دسترسی شما را در شبکه های کاری از طریق سیستم VPN امکان پذیر می نماید.

Ultimate
ویرایش Ultimate ویندوز ۷ به جز یک قسمت, هیچ تفاوتی با Enterprise ندارد و آن هم در لیسانسی است که ماکروسافت ارایه می کند و فروش این نسخه را برای کاربران خانگی امکان پذیر می سازد. ارتقا از ویرایش های Home Premium و Enterprise به Ultimate امکان پذیر می باشد و طبق زمانبندی ماکروسافت, تا سال ۱۰۱۵ پشتیبانی این محصول ادامه خواهد داشت.



لینک های دانلود

  نسخه 32و64 بیتی - 4000 مگابایت

دانلود لینک اصلی | - بخش اول
دانلود لینک اصلی |  - بخش دوم
دانلود لینک اصلی |  - بخش سوم
دانلود لینک اصلی |  - بخش چهارم
دانلود لینک اصلی |  - بخش پنجم
دانلود لینک اصلی |  - بخش ششم
دانلود لینک اصلی |  - بخش هفتم
دانلود لینک اصلی |  - بخش هشتم
دانلود لینک اصلی |  - بخش نهم
دانلود لینک اصلی | - بخش دهم
دانلود لینک اصلی |  - بخش یازدهم


رمز فایل

www.p30download.com

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشمادرباره ی این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 2,393