loading...
narmafzar
hesam بازدید : 28 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)




دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Beta





| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش تصویر در جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه نرم افزار معروفی را با عنوان Adobe Photoshop برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هیچ گاه در محیط آن احساس کمبود ابزاری را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد. شرکت ادوب هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. از امکانات جدید نسخه CS6 میتوان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای، ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل، بهبود ابزار های رسم، امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد، بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR، کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس، بهبود فیلترها، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و بلعکس، بهبود لایه ها و ... اشاره کرد. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهترین گزینه استفاده از این نرم افزار می باشد. همچنین سرعت اجرا و کار در محیط این نسخه نیز نسبت به نسخه های قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. از دیگر امکانات این برنامه قابلیت ویرایش فریم های فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف و علاوه بر آن ساخت و ویرایش کامل اجسام سه بعدی با ابزارهای بسیار پیشرفته می باشد که این دو امکان در نسخه CS5 هم وجود داشت اما در این نسخه ابزارهای آن بسیار پیشرفته تر شده است. این برنامه نیز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابلیت سازگاری و ارتباط با سایر نرم افزارهای این شرکت را دارد و شما قادرید تا در صورت نیاز به استفاده از نرم افزارهایی مانند Premiere و After Effects‌ و ... به راحتی از طریق این نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Beta
قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).

توجه:
این نسخه Beta یا همان آزمایشی نرم افزار Photoshop CS6 می باشد. دوستانی که قصد دانلود این نسخه را دارند به این نکته توجه داشته باشند. همچنین به محض انتشار نسخه فینال، آنرا در سایت قرار خواهیم داد.



لینک های دانلود



رمزفایل:www.mihandownload.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشمادرباره ی این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 2,382